5. huhtikuuta 2011

Auttakaa Jaksteria ja sen blogia!

Morkkulis!


Tartten apuanne..! Toooosi paljon, en tiedä mitä tekisin...pää sekoo auttakaa muo. Siis sori sori sori oon ihan sekasin. Oon ollu 2 päivää kipeenä ja oon aivan sekasin. Eli mä tarviin teidän apuanne...en tiedä mitä mun pitäis tehä. Ideat ei kulje ollenkaan enkä keksi mitään uutta...oon yrittäny Maaliskuun alusta alkaen keksiä uusia ideoita blogiini mutten keksi. Ja te kaikkihan tiedätte sen, että yritän tehdä blogistani kivaa luettavaa teille niin te varmaan voisittekin kertoa samalla mitä te haluisitte lukea ja mitä uusia juttua blogiini pitäisi tulla. Oon valmis melkein kaikkeen. Sanokaa vaan mitä tähän blogiin pitäisi tulla oon ollu sekasin siitä alkaen kun Ella ja Max suositteli blogiani. Se laukaisi jonkun jonkun...no jonkun utun  joka pakottaaettei blogini kelpaa tälläisenä onko se totta vai ei? Tartten apuunne!
Kertokaa mitä mun pitäisi tehdä etten huukkaanu ajatuksiini aivaan kokonaan!


Tassuttain
hätääntynyt jakster1

2 kommenttia:

  1. Must tää blogi on paras tälläsenään.



    Tassuttain, Viljami

    VastaaPoista
  2. ehkä voisit tehdä sarjakuvan niinku piirtää ite sit ottaa kameralla kuvan ja lataa kuvat koneelle ja siitä kuvat tänne blogiin

    VastaaPoista